Helt okej

2011-05-13 KLOCKAN 00:53:18


Allt det där vanliga blev det ute hos Sandra. Kaffe, snack, lite sol, minnen osv.
När Jenny och Cassie begav sig, gick vi in. Bestämde oss för att sätta på en film. Vilket jag egentligen ogillar när det inte är kväll, och när man inte är bakis, för då är det Ok haha. Jo, jag och Halenius blev hungriga och körde ner till Luddan och handla (ligger en liten ICA-affär mellan Höör och Hörby, som jag kallar Luddan). Tog säkert en halvtimme för Halena hade riktig beslutsångest, ha. Hem till Sandra igen och jag skulle precis sätta mig ner och kränga, samtidigt ringer mamma och påminner mig.. FAN! Hade lovat min fina älskade lillebror förra veckan att jag skulle hänga med honom till frissan. Ringer upp han snabbt som fan, bara nån minut innan han skulle va hos frissan och ber han hämta mig, ha. FriTZyren han fick blev riktigt ball. Johanna är bäst, och jag är bäst också som hängde med ;)
Resten utav kvällen har jag faktiskt bara varit hemma. Skönt att vara själv. Speciellt med min ögonsten, mitt allt, mitt hjärta Dolly!

P & K Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback