.

2011-05-02 KLOCKAN 17:54:40


Du har under den senaste månaden...
målat dina naglar:  Yes
kysst det motsatta könet: Mja.. Pussat :)
sjungt en tjejsång: tjejsång?
dansat framför spegeln: Haha jaja!
hoppat studsmatta: Nix
varit kär: Jag svävar på rosa moln.. Nja, inte riktigt :)
skrattat med en vän:  Jaa
varit utomlands: Nix
hatat någon: Jaa ohja!!
köpt kläder för över 700 kr: nope
köpt mat för över 100 kr: Ja
pussat en kille: Ja
köpt skor: nej
önskat dig långt långt bort: det händer

Vad..
har du på dig: Svart oversize-tröja och ett par randiga legins
ser du om du kollar rakt fram: min tv, tvbänk, sakerna på tvbänken, blomma som står på en pall, lampa och lite gardiner, ha :)
älskar du mest på denna jord: Min Familj & vänner
har du för tapeter i ditt rum: vita
är ditt favoritgodis: hmm.. SUGISAR ;D
använder du för mascara: IsaDora
är det pinsamaste du har i din väska: inget pinsamt alls
tycker du om killar: Kan vara sånna jäkla svin men ändå helt underbara. Tack för att ni finns? Eller nåt? haha :)
brukar du göra en lördagskväll: Beror på. Jobbar jag inte brukar det oftast bli partaj :)

Vem..
är närmast ditt hjärta: Familj & vänner
tycker du är coolast i din klass: gick ut skolan för 5 år sen. Coolast var såklart jag ;)
hatar du: falska personer
pratade du senast med: mamma, som jag spenderat hela min dag med
pussade du senast: Nån av Sandra, Matti, Nilsson och Robin, haha. Vänskapspussar givetvis. Kanske lät lite fel :P Jag var den enda nyktra på stället i lördags. Kom dit när jag slutade och det var då alla "hoppade på mig" haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback