Wonderful dag med dom BÄSTA!

2011-03-23 KLOCKAN 23:36:19


Börja med det vanliga. Kaffe, slas, dusch... bla bla bla. Nämligen ledig idag med, riktigt skönt. Stack sedan hem till Halena, där jag i princip har varit hela dagen. Suttit ute på hennes balkong i det härliga vårvädret och rögat och druckit kaffe (i MÄNGDER!). Mys. Våren är här?! :) Sandra kom också upp en snabbis och snacka lite skit. Raringar! Sen skulle Sandra bege sig till jobb, så jag och Halena tog min bil och körde till hennes föräldrar för hon skulle hämta en sak, vidare hem till mamma där jag också skulle hämta några saker :) Sen hem till mig. Mer kaffe, ett glas rosé och lite öl^^ Men inte mer ;) Håller mig till Lördag!
När Halena hade stuckit rörde jag ihop någon mat. Sen kom Emma. Lisa och Halena kom också upp en snabbis men stack efter typ 1 timme. Just me and Emma-raring. Kollat BB och haft ETT JÄKLA SKRATTANFALL!! Ni vet ett sånt som bara tårarna sprutar och massa kramp i magen? Härligt med sånna :) Kan inte riktigt förklara varför, eller hur... Vi fular oss på danska, "låtsas" som om vi kan liksom. Bara vi som förstår ;) Detta fick vi i alla fall ett skrattanfall åt, haha.

Yeye, underbar kväll. Tack ♥

Snart sängen. Blir jobb imorgon på Fogdaröd.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lille Kaeeeööööö

Vill lille kaaaeeeööö haao kläääeeekäääeeoo?? Eller vill lille kaeeeöö klääeee käääaeo?? :-D

2011-03-23 @ 23:42:56
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback