Sovrummet klart!

2011-03-04 KLOCKAN 00:25:32


Jag ska måla hela världen lilla mamma.. Sen kan man inte mer kom vi överens om, haha.

Efter tandläkaren (som gick bra, ska dock dit igen och slipa till visdomstanden) stack jag hem för att förbereda lite inför målningen. Först kom Jenny, sen Robin. Robin målade uppe och nere vid listor medan jag och Jenny rollade. Stänkte färg som tusan, så båda 2 var helt prickiga både i huvudet, håret, armarna och överallt i princip^^ (lyckost Robin). Fick måla 2 ggr, riktigt drygt. Men ack vad bra :) TUSEN TACK mina hjärtan ♥ Nästa gång blir det toan ;)
Ja, sen var man ju hungrig, så jag kockade ihop lite pasta med hemmagjord köttfärssås så vi fick mat i magen. Slas i soffan innan vi tog bilen ut till Enevången och joinade grabbarna. Big brother och lite snack :)

Robin

Jennsan chillade lite med kaffe först ;)

(Foton på hur det ser ut nu kommer imorgon!)



Imorgon ska jag GÅ till jobbet, Fogdaröd. Minns inte sist jag gick till jobb, ha. Men men, man behöver röra på sig och jag har bra tider i helgen så det är lugnt. Lillebror ska ju fixa bilen, så jag ber till gud att den går igenom 3:e gången gilt på måndag!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback