Min dag plus lite låttips

2011-03-31 KLOCKAN 15:46:25


Lyckats hålla mig vaken sen halv 7 imorse. Brukar decka till när jag satt mig i soffan och varvat ner, som nu :) Men icke! Ska hålla mig vaken och hoppas på bättre sömn inatt!

Har även lugnat ner mig sen den lilla olyckan imorse. Kanske är som alla säger? Ett tecken på att jag ska sluta röka? Jag har sagt; slutar min pappa röka, kommer jag också sluta! Det är min stora önskan, att pappa slutar röka!

Tog kanske i lite imorse när jag hade utbrott. Jag hatar verkligen inte min Dolly. Jag ÄLSKAR henne, hon är ju en del av mitt liv! :)
Synd inte det eller? Haha :)




Lite låttips denna sköna eftermiddag?! Höhö :)

Snoop Dogg feat. David Guetta - Sweat

FloRida feat. Akon - Who dat girl

Taio Cruz - Telling the world
(radio version)

Rasmus Seebach - Lidt i fem (besatt!) :)

R.I.O - Like i love you




Bjuder på en bild på mig och Cassie från i Lördags :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback