Ledig dag

2011-03-03 KLOCKAN 11:55:29


Slutade lite tidigare igår eftersom jag inte haft någon rast. Är kass på att ta rast :) Går nog faktiskt hem tidigare än att ta rast. Hursomhelst, efter jobb körde jag ner till Preem, behövde kolla tider i Mars, och suck -.- Hoppas på inringningar! När jag varit där körde jag och hämta min vän, hem till mig, snabbt in i duschen innan Big Brother började. Kollade även lite plastikoperationer efter BB (lite smått roligt att kolla på), sen blev det sängen.

Idag är jag inte så himla pigg. Är en trött människa, ha. Om drygt en timme ska jag till tandhygienisten och kolla bissingarna. Hoppas att dom ser fina ut. Har aldrig i hela mitt liv haft hål. Ska även hinna ner till Cashman och hämta en sak till bilen, ska lagas i helgen. Har ett utbrott på den nu. Säljas till våren? Yes! In på Teba efter och handla lite leksaker till min käraste med :) Sen är det bara vidare hem och sätta igång. Jenny är så snäll och hjälper mig. Lär ta hela kvällen skulle jag tro.



Jag och Jennsan

Later!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- skönt!

2011-03-03 @ 14:07:58
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback