Kastrering!

2011-06-29 KLOCKAN 10:16:15


Färg fick man igår. Ritigt nice :) Halena fick nog mer. Röd som en kräfta, haha. T.o.m en kvinna sa till henne; Du tjejen, du är riktigt röd, ta det lugnt. Haha :) Men vi låg där ändå 4 timmar. Badade 2 gr. Svinkallt! Eller, när man väl doppat sig blev det varmt :P

Tonfisksallad, Laxpaj, gravad lax, ägg, romsås... Ja, skaldjursaftonen med tjejerna blev ju kanon! Mätt som tusan. Emma åker ju till Sunny Beach imorgon (bartender 3e året i rad på Den glade viking) så därför bestämde vi oss för att ha en sån afton :P Ska även träffa Emme min Emme idag för en sista myskväll ♥



Idag ska min älskade Dolly kastreras. Heter tydligen inte steriliseras på honkatt längre, fråga veterinär inte mig ;P Detta innebär att jag måste va hos henne all day long -.- Men inte sitta här och glo i lägenheten. Tänkte köra bort till mamma (med Dollsan då) när jag är klar hos veterinär, ta med lite bullar och så :)


Toka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback