Idag kör vi ALL IN

2011-06-24 KLOCKAN 11:19:23



Hej hej hallå.
Det blev ju såklart att jag hängde med in till Malmö igår. Shopping på Èntre! Yey* Fick med mig ytterligare några plagg med mig hem :P
På hemmaplan igen stack jag och handla lite, hem och började på maten. Mamma och Kjell kom vid 19, åt och det blev delicious! Fick en midsommarbukett, jättefin :* Kaffe och snack i soffan innan dom stack hem. Tog inte många minuter innan Emma, Halena och Cornelia trillade in ♥ Och det blev allt det där i vanlig ordning ;)


Vid 00 körde jag hem Sandra och Johan, efter det körde jag och hälsa på lillen :) Blev sent, lite trött idag, men det lär ändras snart. ALL IN väldigt snart. Ska hoppa in i duschen innan Sandra kommer, innan vi sticker till Lövendahl.

 

GLAD MIDSOMMAR FAKKOOOORS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback