I främmande farvatten

2011-06-15 KLOCKAN 23:59:58


GODKVÄLL mina damer och kanske herrar. Hur har er dag varit? Min har varit SUPER!

Började med att jag gick upp och slängde i en tvätt (y), klockan 14 befann jag mig hos Johanna (min frissa) där jag var klar efter 2,5 timme. Supernöjd, som vanligt! Hem en snabbis, åt omelett innan mamma, Kjell och lillebror kom och hämtade upp mig. In till Lund där Kjell bjöd oss alla på bio :) Pirates of the caribbean - I främmande farvatten, 3D. Efter bian åt vi lite innan vi begav oss mot Höör igen. Tack :*
Emma kom nästan precis när jag kom hem. Satte på en film, en gammal goding; "Ghettoblaster". Haha riktigt ful film. Torr humor^^

Mysdag :)
Snart bingen, imorgon blir det jobb igen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback