Hej folket

2011-06-21 KLOCKAN 11:48:04


Igår blev det storstädning först som stod på schemat. Efter det duschen, och sen en impulskörning till Nova med bästaste Emma och Halena :) Med mig hem fick jag 2 tröjor, ett par shorts, lösisar och en klänning som jag spanat in innan.
Men får nog tänka lite mer nu. Mycket till jag behöver. Har en mobil från 80talet (känns det som) som börjar bli totalt kass. Går liksom inte att ladda. Måste ha en ny! Har ingen dator, måste ha en. Plus annat till lägenheten. Emma köpte en dator igår, till väldigt bra pris. Kan ju hålla tummarna på att den är kvar när jag får lönen, för då köper jag en likadan!

Idag blir det jobb, 15-24.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback