En burk läsk

2011-06-27 KLOCKAN 12:34:55


Riktigt nice väder idag, varmt och skönt. Men var tusan är solen? Man vill ju liksom sola? Är i slutet av juni och man är fortfarande blekfis. Ej okej känner jag.

Igår var jag på jobb halv 7 för öppning på Preem med Madde. Dagen gick fort, och vi hade lagom med folk :)
När jag slutade 15 stack jag hem, chill i soffan lite innan jag tog tag i städningen. Skitigt som fan här. Men nu är här lite bättre^^ Lite mat i magen, hem till mamma och Kjell en snabbis och snackade sen hem igen. Halena hämtade upp mig, stack och hyrde film och hem till mig igen. "Berättelsen om secretariat"; verklighetsbaserad film som var jättebra! Den andra va "Burlesque" (en burk läsk uttalas det nästan som, haha) som var riktigt bra. C.Aguilera är riktigt snygg! Kitty gjorde också sällskap en stund, honney :* Massa skrattanfall och yrande också i vanlig ordning.

Har köpt en laser till Dolly med, som jag skulle visa Kitty igår att hon var helt besatt av och kan springa upp på väggarna typ, efter den^^ Upp på väggen, hänger sig i min lampa. Ni vet sån elefantkondom från IKEA? Gick såklart isönder. Det är ju i papp. Damn :( Men kul. Höll på att kissa på oss lite där, så kul det var huehue.

Vid halv 2 kände jag att det var dags att sova. Hade ju varit uppe sen halv 6 och var riktigt TRÖTT. FÖR trött kanske. För GUESS WHAT? Skulle ställa klockan på 9.00. I förmiddags när jag vaknar tänkte jag; Fan vad pigg jag är. KONSTIGT DÅ! Klockan var 11.30 och jag hade ställt klockan på 21.00 HAHA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback