Booyaa

2011-06-13 KLOCKAN 00:37:50



Blev en riktigt lyckad kväll igår..
Förfest här innan jag, Emma, Halena, Lisa, Cornelia, Tessie och Karro begav oss ut till Sofie. Mingel, mat, snack, skratt, snapsvisor, jöög, efterrätt, dans och massa yrande! Mycket bra kväll, tack :)

Lite bilder...





kaffejöög med glass, haha. Riktigt gott ;)

Haha ja du milde..

Ett snyggt handavtryck på låret, haha.





Haha, hade ganska så roligt på hemvägen med. Gick bananas i taxin^^

 

 


Idag mådde man ju som man förtjänade. Jag och Emma vaknade till liv vid 12. Fy fan. Emma skulle bara hem om innan hon befann sig hos mig igen^^ Även Halena :* Slappe till max med THAI som jag längtat efter, cheddar-popcorn, chili-pringles, kaffe, choklääääou, film, te, skratt och snack. Goa ni. Tack tack och tack ♥

Nu säger jag godnatt.
Imorgon blir det jubbe igen.





Miss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback