Världens bästa pågar!

2011-07-29 KLOCKAN 00:53:24


Gårdagen blev hur bra somhelst.
Grillning med Lövendahl, Davad och Robin. Nils joinade även lite senare. Snack, musik, öl/cider och skratt därute typ till 3 då jag, Lövet och Nils GICK hem eftersom ingen jävel svarade, grr. Men men, förjävla roligt på vägen hem. Yrade och hade oss till max! Dom sista meterna tjatade jag mest om att jag bara ville sova, haha.
Deckade kvickare än kvickt när jag kom hem.
Tack för en bra kväll, fan vad ni är bra! ♥

Idag vaknade jag såklart med värsta huvudvärken. Hinkade vatten innan jag satte på en film.
Vid 14 ringde Halena och ville att jag skulle med till Malmö, Entré. Och vad kom jag hem med? Jo en iphone4 (y). Lite klödd också, orkar tyvärr inte förklara men kan i alla fall inte börja använda den förren på måndag -.-

Sen jag kom hem har jag bara slasat och glott film. Får försöka komma upp tidigt imorgon så jag är riktigt trött när jag slutar jobb. Har dags-pass både lör-sön :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback