Thumbs UUUUP!

2011-07-30 KLOCKAN 23:17:59


Haft en riktigt bra kväll :)
Duschade och gjorde mig iordning snabbt innan jag stack hem till Kjell och mamma vid 19 tiden. Mamma jobbade till 21 så Kjell bjöd på mat och efterrätt sålänge, GOTT!
Kaffe, tv-tittande och snack i soffan innan mamma tittade in vid 21. KRAAAAAM :) Haha. Drygt en halvtimme senare fick K ett ryck och gjorde riktiga smaskiga kvällsmackor. Grovt varmt bröd som hade "grillats" i ugnen.. På den ena var där köttbullar, rödbetssallad och persilja. Den andre hemmagjord inlagd gurka, kokt ägg, majonäs, dill, lite flingsalt och skivade rädisor. HUR GOTT? Djävulskt gott, det vill jag lova!
Började kolla på en film, gammal goding; "Skicka vidare", som jag håller på att se slutet på nu hemma :)


JA, juste.. Imorgon efter jobb sticker jag och Kjell till IKEA, ska hämta en säng och kanske nåt annat... vem vet :) ÄNTLIGEN upp med min i lägenheten. Ska bli sååå jäkla nice med stor dubbelsäng man kan bre ut sig i riktigt!

Nä, efter 16,5h är jag nästan inte ett dugg trött. Men måste snart sova, ska upp halv 6 imorgon (y)

Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback