Semester?

2011-07-22 KLOCKAN 11:45:21


Jordgubbspaj och kaffe fick jag igår när jag kom hem till mamma & Kjell. Mamma var inte hemma just då, för hon jobbade. Det var ju något av det godaste jag ätit på länge! Sött men delicious!

Klockan 21 började en av historiens bästa filmer med historiens bästa skådespelare. "Liar liar" med Jim Carrey. Jag och lillebror skrattade typ konstant^^ Fy fan vad han är bra!
Hann krama mamma också när hon kom hem :)

Efter filmen körde jag hem, hämtade upp Cornelia, hem till mig och satte på en film i det mysiga åskvädret vi hade igår ;) "Just friends" blev det efter all beslutsångest bland filmerna, ha.

Sjukt trött även idag. Fattar inte hur jag ska klara av att jobba dags-pass efter 4 kvällar i rad i början på augusti, kommer vara helt död då -.- Jaja, i can do it :P
Har ju även sett i schemat att jag har en liten semester på ca 2 veckor i slutet på augusti, hur NICE? :D

Ikväll blir det jobb med Pernilla, yey :)
Trevlig dag/kväll.


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Har du en iPhone, iPod eller en iPad och vill vinna ett nytt, supersnyggt skal till den?! :) då ska du vara med i tävlingen på min blogg!

http://mmiaas.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-valfritt-iphoneskal-fran-apples.html#comment

2011-07-23 @ 13:06:22
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback