Onödigt vetande.

2011-07-12 KLOCKAN 12:23:03





Vem sov hos dig senast? Oj, det minns jag inte :)
Vem tror du tänker på dig just nu? Hehe, mamma kanske. Hon säger att hon tänker på mig ofta :)
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Självklart hela tjejligan! 
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Raderat alla, så jag vet i tusan.
Vem har du ringt senast? Bobo, min chef.
Vem kommer du aldrig att förlåta? Ganska så självklart för mig. Min föredetta bästa vän.

Vad får dig att bli rädd? Ganska så sällan jag blir rädd. Kan bli rädd när jag är själv. Sen är det väl att bli gammal och sjuk :/
Vad gjorde du i helgen? Jobbade exakt hela helgen :)
Vad skulle du göra om du plötsligt fick veta att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Jag hade brytit ihop.
Vad har du på dig just nu? T-shirt och slasbyxor^^ 
Vad tänker du på just nu? Tänker på rätt mycket hela tiden. En liten grubblare jag :) 
Vad för mobiltelefon har du? Nokia nåt?! :P
Vad är det för färg på din vänstra strumpa? Har inga på mig. 

Är du brunett? Nope.
Är du orolig för något just nu? Varje dag.
Är du lycklig? Livet är inte på topp. Minns faktiskt inte sist det var det :) 
Är det snyggt med rosa strumpor? Coolt, haha. Sist vi var och shoppade köpte jag bl.a ett par chockrosa ;)
Är du mysig? Mja, jag kan va. Beror liksom på med vem man myser med. Kan bli ganska så rastlös också.
Är det snyggt att vara riktigt smal? Hade jag vägt 50-55 kg (är 1.80) tror jag hade sett riktigt rolig ut faktiskt. Normalt är snyggast! 
Är du ensam just nu? Njae, har ju min fina Dolly här som springer runder som besatt efter en hårsnodd? Haha :*
Är det soligt ute? Lite molnigt men grannt ;)

Har du någonsin ljugit för en vän? Ja. Om det så var en vit lögn så var det ju en lögn.
Har du blivit sviken av en förut? Ja.
Har du plattat håret någongång? Typ är ett måste varje dag.
Har du något husdjur? Dolly ♥
Har du gått ner i vikt förut? Ja. 
Har du hål i naveln? Hade^^
Har du några tatueringar? 1 st. Men vill såklart ha fler. 
Har du blå ögon? Melerade.
Har du varit i Asien? Nej.

Vill du ha breda höfter? Breda höfter tycker jag är snyggt och kvinnligt. Gillar mina ;)
Vill du vara smalare? Work on it! 
Vill du ha en hund? Ja, det vill jag.
Vill du att det ska vara soligt nu? Det är ju typ soligt nu. imorgon får det mer än gärna inte va ett enda moln på himmlen, då jag är ledig ;)
Vill du vara singel? Hmm, både ja och nej.  
Vill du sova just nu? Nope. Har nästan precis gått upp för tusan. Snart jobb 9 timmar framåt ;)

Kan du cykla fort? Ja jävlar vad det kan gå undan!
Kan du sminka snyggt? Det enda jag är grym på är att lägga eyeliner. Hatar att sminka mig nuförtiden. Går hellre osminkad. Sminkar mig endast när jag ska jobba och festa^^ Och då brukar jag oftast få hjälp med ögonskugga.
Kan du springa långt? Hmm. Är några meter långt? :D Tycker inte om att springa. Hellre ta en PW. 
Kan du vara utan godis och onyttigheter i mer än en vecka? Absolut. Enda gången jag frossar är när jag är bakis! 
Kan du bita dig i tån? Är inte helt säker på att jag provat någongång?
Kan du vara sparsam med pengar? Det är inte min starka sida faktiskt.

Hur vill du ha det i ditt rum? Städat och fräscht.
Hur vill du bo? Trivs ganska så bra i min lägenhet just nu :)
Hur är ditt drömjobb? Oj. Hmm. Softa tider? Ledig helger? Tjäna grisigt med pengar? Eller nåt?
Hur mår du egentligen? Egentligen? Det ni ;)
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? Ärlig. Inte FÖR romantisk yäärk MÅSTE vara kunnig när det gäller bilar. Lite överskottsenergi, gillar jag. Men ja typ. Orka den frågan..

 Hur många solglasögon äger du? Typ 3 kanske?
Hur länge ska du vara vaken idag? Slutar jobb 24. Brukar oftast somna vid 2 då :)

Ska du utomlands i år? Kanske i slutet på sommaren. Får höra med ekonomin då.
Ska du ha något svart på dig imorgon? Haha? Det vet jag då?
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Haha what? Skulle något av dem vara mer "tjejigt" än det andra?
Ska man vara lång eller kort när man är kille? Gärna längre än mig! Men har träffat killar som varit lika långa som mig. Hade ett ex som var typ 5 cm kortare. Men det var inga problem ;) 
Ska du duscha imorgon? Ja?
Ska du köpa något i veckan? Matvaror, cigg och ett flak starkcider är det enda jag planerat att köpa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback