Oh, din lame jevel!

2011-07-17 KLOCKAN 16:28:37


Ja min själ. Mår väl som man förtjänar skulle jag tro. Men kvällen blev i alla fall riktigt bra!
Började med lite snack och dricka på min balkong med Nilsson, Robin och Cornelia. Kom på att jag bara typ ätit nötter innan på dagen så vi stack in om Preem först och tog en hotdog innan vi hämtade upp Lövendahl. Vidare ut till Tanja och Johan där dom, Jocke, Marcus och Moppen befann sig. Jenny A och Vicky trillade också in lite senare. Satt ute, riktigt härligt med musik, dans, skratt, snack, yrande.... bla bla bla. Liksom i vanlig ordning ;)
Jag blev såklart hungrig igen, dock inte förren vid 3 då lillebror hämtade mig och Cornelia. Hem till mig och krängde pasta och massa yrande innan vi deckade.
När jag vaknade ville jag inte gå upp, tro mig. Mådde RÖV!

Nu väntar jag på att Halena ska vakna och möjligtvis komma hit med maud. Börjar bli hungrig nu igen -.-
WAKE UP! :)

Laajther!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback