Mys blandat med kaos!

2011-07-18 KLOCKAN 12:40:46




Igår fick jag min älskade kebabrulle som Halena kom med. Jävligt gott, det vill jag lova! Deckade tusen ggr i soffan typ innan Kitty ringde och fick liv i oss. Upp och hyrde film med henne, Halena, Emma P, Lampan och hennes syster. "Faster", en bra actionfilm med hetingen Dwayne Johnson.

 

När folket hade stuckit utom Halena satte vi på en annan. "The tourist" med Angelina Jolie och Johnny depp som jag egentligen hade sett innan på dagen men kunde se den igen för den var faktiskt bra ;)
Vid halv 2 skulle H bege sig, men hittar inte sina hemnycklar. Letar som en idiot men kommer sedan på att hon glömt dom i Kittys bil, haha. Skickade iväg ett sms till K att hon kunde lägga dom i brevlådan innan hon skulle till jobb idag. Det tråkigaste är att K hade läst detta sms i sömnen och hade sett det igen på väg till jobb idag, haha maaaj gaad :P Så Halena ringer runder nu som fan. Extranycklar och vaktmästare fixat, så hon beger väl sig snart innan jag beger mig till jobb :)

 

Heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback