Luck?

2011-07-20 KLOCKAN 11:07:40


Godförmiddag. Nu är jag ledig 2 dagar, ska bli riktigt nice (y)

Igår hade jag "tur". Satt ute på jobb och tog en "paus" då plötsligt en fågel bajsade på mig. Haha vafan. Har hört att det betyder tur? :) Hoppas det, lär jag behöva.

Satt även och läste när jag höll middag. Dom 5 sista horoskopen jag läst har det stått att jag ska ha några riktigt kärleksmånader? Hmm. Jag tror ju på horoskop, brukar liksom stämma. Så jag håller tummarna ;)

Skulle egentligen till kiviksmarknad idag, men eftersom ingen kan hänga med, eller redan varit där så ser det ut som att det inte blir något ;( Går ju liksom inte där själv och strosar runder.

Får se vad jag gör utav denna dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback