La la laaaaa

2011-07-16 KLOCKAN 11:49:11






1. är du singel?  Som fan
2. haft något seriöst förhållande förut? ja
3. haft sex? ja?
4. varit gravid? Nej
5. tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
6. kärlek eller sex? hmm?
7. har du varit riktigt kär i någon? yes
8. finns det någon för dig just nu? nix

frågor om dig själv

1. fullständiga namn?  Emma Charlotte Kristina Sköldebrink
2. när fyller du år? 10 September
3. några utsmyckningar på din kropp? Piercing
4. vad har du på dig just nu? T-shirt och mjukisbyxor :)
5. vilken årstid är bäst? sommar!
6. hur ser den perfekta morgonen ut för dig? När jag är ledig
7. vad tycker du mest om hos dig själv? Hmm.. Min personlighet.
8. vad är du bra på? Lyssna och är väldigt omtänksam :)
9. vem älskar du mest på denna jorden? Familjen och mina närmsta vänner
10. sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon tror jag.

frågor om dina vänner
1. vem är din allra bästa vän? "Ligan" ♥
2. vem vet allt om dig? Lisa vet nog exakt allt.
3. vem är den roligaste av dina vänner? Alla i ligan :P
4. vem är snyggast av dina vänner? Haha! ALLA!
5. vem är mest partyprisse? Jag? ha ;P Alla är nog rätt så bra på att festa till det ;)
6. vem är den du helst har filmkväll med? Vännerna
7. vem av dina vänner är mest "evil"? Hmm?
8. vem röker av dina vänner? Hehe alla utom Emilia & Kitty
9. du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? jag går själv?

frågor om din familj
1. vem står dig närmast? Mamma & Lillebror
2. har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
3. vem är farligast i din familj? Jag ;)
4. vem ser roligast ut i din familj? Haha? Hmm... Jag? :D
5. vem är coolast? Öööö jag såklart^^
6. har ni några djur? Jag bor själv, och har en katt.
7. vem har du mest gemensamt med? Lillebror
8. vem står för underhållningen? Får nog bli jag
9. vem sover du oftast med? Uhh! Ingen???
10. roligaste kvällen med familjemedlem? Ingen aning..

frågor om idag
1. vad har du gjort? Inte så mycket.
2. har du varit glad idag? Njae.
3. har du varit ledsen idag? Livet är väl inte på topp just nu, men ledsen så jag gråtit har jag inte :)
4. har du gjort något bra idag? Nope, inte ännu i alla fall :)
5. har du slått någon idag? Haha nix?
6. vad ska du göra nu? Får väl snart börja och göra mig iording så jag kan bege mig ut.
7. har du gjort något dåligt idag? Njae..
8. vad har du ätit idag? Inget.
9. har du duschat idag? Nej, men jag ska :)
10. är du trött nu? Nope det vill jag inte påstå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback