La gente esta muy loca

2011-07-01 KLOCKAN 12:04:39


Hey hey hey. How you doin? ;)

Igår på jobb var det STRESS. Var så varm så jag visste inte var jag skulle ta vägen, typ. Och när jag blir varm och stressad brukar jag oftast bli väldigt irriterad, vilket Linus märkte ;) haha. Men jag lugnade mig sen, såklart^^ Tiden gick ju fort, och det gillas.

Idag är jag en slas, likaså Dolly. Känns riktigt wierd att se henne såhär lugn och tyst. Nästan skrämmande :P Äntligen kan jag ta ut henne efter att jag vaccinera henne :) Komma ut och dofta på gräs, blommor, träd, granar... Haha :)
Idag är det även Teba/kattmässa som jag tänkte dra med mamma på. 20% på allt, kanske hittar nåt till mitt hjärta :*


Säär vi

Ja, imorgon gör vi Malmö osäkert ;) PARDEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback