Kom inte på någon rubrik.

2011-07-21 KLOCKAN 18:39:06


Just det :)
Idag när jag vaknade blev det såklart först chill och kaffe i soffan. Har en rutin att jag måste dricka 2 koppar varje "morgon". Och vad händer med min 2a kopp? JO, välter ut det över hela armstödet på soffan, lampan och golvet. GAAH! Hur fan va det nu fågeljävel?
Jaaag var i alla fall tvungen att storstäda bara för det. Rent och snyggt, i like.
Gjorde mig snabbt iordning och stack ut till Sandra. Drack kaffe och snacka där ute, under tak eftersom att det har PISSAT ner regn hela dagen (y)
Stack hem vid 16, åt och kollat film.
Tänkte bege mig hem till mamma och Kjell och snacka lite. Har ju inget liv sen f.r.o.m imorgon och 5 dagar framåt, så måste passa på att umgås ;)




Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Trevlig blogg du har du :)

Postat av: MICKE

har du ett liv annars då? hahahaha :)

2011-07-21 @ 19:16:35
Postat av: Niles

Vad har du gjort idag? Har du haft en lika bra dag som mig?

2011-07-21 @ 19:25:53
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback