Kan inte sova.

2011-07-25 KLOCKAN 01:30:38



Så lite onödigt vetande, eller nåt :)

 


söt^^

Ditt äldsta hångel: Det är faktiskt hemligt ;P
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i : 2
När kramade du någon sist: Idag
Saknar du någon speciell person: Ja
Har du svårt för att bli kär: Ja, men lätt att bli förälskad.
När kysste/hånglade du med någon sist: Förra helgen? Eller nåt?
Är du singel: Som fan
När fick du senast en komplimang: Igår :)
Har du hånglat med någon av samma kön: Ja

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat med nån riktigt ful: Ja det har man säkert gjort nångång
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: Nix
Gjort något riktigt dumt: Ja
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Varit nykter på nyårsafton: Yes
Gjort nåt olagligt: Ja
Blivit polisanmäld: Ja
Slagit ner någon: Haha
Skämts över dina föräldrar: Nej
Skämts över dig själv: Nej, det tror jag inte.
Dricker du: Ja, eller nej? Inte just nu, ha.
vilka kläder sover du i: Trosor
Varit kär:  Men JA
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Jupp
Vill du gifta dig: Nångång kanske :)
Vill du ha barn: Oj, om några år kanske

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Hmm, mitt ex tror jag.
Såg dig gråta: Lövendahl
Fick dig att gråta: Olyckligt kär, eller nåt tror jag :)
Du gick på bio med: Mamma, Kjell och lillebror :)
Skällde på dig: Oj, det minns jag inte.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: Nej
Kramat någon: Ja
Pussat någon: Nej
haft sex med någon: Nej
Köpt någonting: Cigg
Sjungit: Japp i duschen :D
Saknat någon: Ja






Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback