Helbombad.

2011-07-07 KLOCKAN 12:22:44


Blev en riktigt bra utekväll igår. Dock för mycket av det goda. Höll mig till mina cider och shots i alla fall^^

Började hos Halena med en drös tjejer + en Nils. Men han har nog haft det hur trevligt somhelst ;) Vidare till Hotellet i Hörby där det blev en massa yrande, mingel och dans. Riktigt bra :)

Det roligaste på hela kvällen var nog när jag, Halena och Lampan sitter ute på balkongen. Jag sitter och tänker hela tiden var Nils var. Lampan sitter och mumlar hela tiden att det knackar på dörren. Jag och Halena ignorerade det bara. Med lite högre ton säger Lampan samma sak igen, så Halena går och kollar. Då visar det sig att Halena råkat dra av handtaget på toadörren innan, så där står Nils och inte kommer ut. HAHA fy fan. Han hade ju varit där skitlänge :D Älska Halenas skrattanfall när hon öppnar toadörren och ser Nils min HAHAHA.





Annars? Helt död just nu. Skulle egentligen till IKEA med mamma, men jag hoppar nog det och sticker dit ikväll (hem till dom). Har ingen lust och ork för shopping idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback