Vilken sjuk DAG!

2011-01-09 KLOCKAN 13:10:56


Jag förstår verkligen inte hur jag klarade av dagen igår, haha.

Kort och snabbt; Upp halv 6, börjar jobba 7-13. Hem, bytade om och lite mys med Dollsan :) Ner till Preem för jobb 15-24. Medan vi jobbar står Madde och blir sugen på att dricka lite och dansa, haha. Hon vill alltså till Ladan (tro det eller ej). Jag stod mest och gäspade och var riktigt trött. Slutar med att jag också blir sugen, för Madde sätter ju på en riktigt bra skiva där man inte kunde låta bli att bli festsugen helt enkelt, haha. Hem i rallyfart till Anders (Maddes pappa, och chef) för att hämta lite god dricka, sen hem till mig för att byta om snabbt och börja hiva :P Vid 2 tiden befann vi oss nere på Ladan. Tog en shot och en cider och dansa en MASSA! Träffa även alla mina fina vänner ♥ men som tyvärr drog nästan precis när vi kom :( Jaja, vi dansade vidare glatt och hade riktigt kul.

Man lever bara en gång ;)

Nu sitter jag här i soffan. Trött, haha. Snart jobb 15-24!

Adjö

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej ! vill du se en rolig klipp på min blogg och få ett gott skratt ? kika in <3 KrAmSiSaR <3

2011-01-10 @ 02:47:42
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback