Sugen!

2011-01-25 KLOCKAN 00:59:48


Sjukt sugen på allt. Det första behöver vi inte diskutera, haha ;) Men sugen på GRILLAT & JORDGUBBAR. Längtar till  SOL, VÄRME, BAD, UTEFESTER och mycket mer. Längtar till våren/sommaren helt enkelt :)

Idag kom Jenny, mamma och Agge på besök. Snack, skratt och kaffe :) Sen stannade Jennsan kvar. Höll på att tvätta med. När jag va klar med det skulle jag hem till mamma och Kjell som bjöd på mat^^ Hemmagjord kycklingsallad, vitlöksbröd och den bästa dressingen som finns (enligt mig).. Creme fraishe med massa vitlök, svartpeppar och salt. GOTT! Proppmätt! Stannade kvar på kvällsfika och lite tv-tittande med innan jag stack hem :) Mys!

Imorgon får man ta sig upp i tid :)

Hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback