SicK

2011-01-12 KLOCKAN 01:18:18


Jaha, då åkte jag på det. Har bara jättelite feber och en förkylning påväg, känns det som. Helt slö i hela kroppen och orkar inte göra ett dugg!

Stack hem till mamma och Kjell innan ikväll, för dom ville bjuda på mat :) När vi hade ätit frågade mamma hur det var med mig. Helt off. Hon kände på pannan, halsen och mina armar. Hon sa att jag garanterat hade feber :( Åkte hem, la mig och tog tempen. Javisst hade jag feber. Men åter igen, inte hög alls. Hoppas verkligen den stannar där med.
Sen kom Jenny med en hög med filmer ♥ Valde ut 3 stycken. Jag som har beslutsångest fick Jenny välja mellan dom 3, ha. Blev någon "Bring it on-film", typ den näst-sista^^ Duka fram lite fika och mys.


Jenny och någon annan söt tös^^

Nu ligger jag i bingen. Hoppas på bättre sömn denna natten!
Night!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, aaw! det är jag och min lillasyster ;P hade en riktigt mysig kväll med dig :)

2011-01-13 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback