Överallt och ingenstans

2011-01-04 KLOCKAN 23:46:42


Känns som att man har varit och kört Skåne runt idag. Men en heldag med världens bästa lillebror är inte fel :) Fick tag på allt vi skulle till bilen. Var även inne en runda på Jula. Lätt att jag ska dit igen och shoppa loss när jag bytat bil till våren ;) Överroliga saker!
Efter att vi var klara på biltema i Svågetorp bjöd först lillebror på en hotdog innan vi körde hemåt^^
Mamma och Kjell bjöd på mat idag med, gott :)

Imorgon blir det meck^^ sen förmodligen upp till Jenny innan alla blir för fulla och dryga där, haha. Sen får jag väl köra dom. Hade SÅ gärna hängt med till Jägers men, jag ska ju jobba dagen efter :(

Snart bingen!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback