Lördag och nykter

2011-01-30 KLOCKAN 00:07:16


Har varit lite smått sliten hela dagen med tanke på att det rann ner ett par droppar rosé i strupen igår, haha! Vid 15 tiden kom mamma och kjell med lite fika plus att kjell hjälpte mig med att sätta upp tv:n på vägen och 2 stycken hyllor ovanför soffan. Blev riktigt bra :)

Vid 19 begav jag mig hem till Halena där Lisa och Corney redan befann sig. Efter mig kom Kitty, Karro och Alex. Vi spelade "julklappsspelet".... Där man har en hög med gåvor på bordet och en tärning. Sen spelas det på tid. La la la* jättekul. Bra där Leena ♥ Jag fick en kokbok, en film med jim carrey (klockrent) och en magnet-inköpngslista? Haha. Som man iaf sätter på kylen, så skriver man upp vad man behöver handla, jättebra :) Spelade även ett till som hette "bibeln" där man läste upp en fråga och så skulle alla gissa svar, typ. Kul det med :) Sen drog jag när jag kände att det blev för mycket rosé och cider i deras strupar, haha.

Anledningen till att jag är nykter idag är att jag ska upp halv 6 imorgon. Börjar kl 7 -.- så får väl sova nu snart känns det som. Vet redan att jag inte vill upp imorgon-bitti. Haha kämpa!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback