1 år sen!

2011-01-11 KLOCKAN 12:34:29


Ja, idag är det 1 år sen exakt. Kan inte fatta att tiden går så fort, det är skrämmande! Jag tänker på det ofta. Hur det hade varit nu? Hur hade jag varit som person? osv. Kollade på ett program igår, som handlade just om DET. Kom faktiskt en liten tår :) Men jag tänker bara på att leva livet. Det är det jag ville. Få en ordentlig utbildning och veta att jag har det bra först.

Har sovit riktigt dåligt inatt. Är trött nu. Tror jag börjar bli sjuk, eller förkyld? Då brukar jag få denna känslan i kroppen, i halsen.

Igår var jag ledig. Va hos mamma och Kjell och fikade på dagen. Hem, lagade lite mat sen kom Matti på besök. Drack kaffe och snackade lite bara.

Tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback