Valentine's Day?!

2011-02-14 KLOCKAN 11:31:57


Jag var så himla bakis igår så jag orkade inte skriva en mening ens. Hade datorn uppe flera ggr, men pallade inte.

Tackar för i Lördags. Jag, Matti och Antum började för-för-förfesta hemma hos mig. Vidare till Jenny där dom flesta redan var. Efter ca en timme stack vi ut till Sandra och Johan där den riktiga förfesten var :) Massa dans, dricka och skratt innan vi tog oss ner till Ladan. Och HERREGUD är mina första ord, ha. Hade riktigt kul. Sen behöver man ju inte berätta allt för hela världen ;)

Idag vaknade jag redan 9 och var pigg. Men låg och slasade i sängen till halv 11, lovely! Nu sitter jag och dricker kaffe, kollar tv och kollar uppdateringar på datorn. Måste göras :P

Ja, så var det Alla hjärtans dag idag. Sist jag "firade" det var 2008, då även jag hade en hjärtevän^^ Hade varit supermysigt att ha någon idag. Man känner sig lite smått ensam. Men man har ju trots allt sina vänner och familj, som tur är!
Blir nog att jag "firar" den med familjen idag i alla fall ♥ Ska köpa en bunte tulpaner till mamma, som hon älskar. Gulligt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback