Känslan?

2011-03-01 KLOCKAN 00:23:45


Om den är bra eller dålig, det vetifan. När ska jag veta det? Huh?

Min måndag började med att gå upp redan kl 8 för att köra upp till Ängelholm. Min vän skulle kolla sin andre axel som han har haft problem med i flera år. Gick snabbt, typ 10 min^^ Lite chill i Ängelholm med bl.a Chai, snack och yrande. Vidare till Höör för lite fika innan jag började jobb. Efter jobb blev jag minsann bjuden på hemmagjord kräftsoppa. Helt underbar! Resten utav kvällen blev det bara chill och tv-tittande innan jag bagav mig hemåt.

Nu sitter jag i soffan. Kollar runder lite, betalt räkningar (hoho, det var ej okej med alla dom), sneglar på tv:n medan det rullar en massa konstiga tankar i mitt huvud.

Haha la la la

Haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback