WooooooPAH

2011-12-25 KLOCKAN 00:13:46


Då var denna fina dag över. Har varit helt underbar! Det är ju trots allt (enligt mig) en utav årets bästa dagar. Att få spendera en hel dag med hela familjen är guld värt. Händer typ 2-3 dagar om året vi alla samlas. SÅ, som sagt..

Fika, Kalle anka, god mat och julklappar! Yey* Fick riktigt fina julklappar ;D Bl.a en parfym jag önskat mig jättelänge (viva la juicy), presentkort, pengar, onepiece, ett jättefint armband.. osv :) Lååw!

När jag kom hem satte jag på en film. Var riktigt sugen på en Disneyfilm, så det blev; Lilla sjöjungrun. Haha besatt. Precis kollat klart den nästan så det blir snart bingen. Imorgon blir det jobb 8-13 (LYXTID). Sen blir det PAAARDEY ;) Och denna gången är jag minsann förberedd med outfit ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback