Lycka på hög nivå!

2011-12-15 KLOCKAN 11:23:42



Precis varvat ner efter jobb. Haft "delad tur". Först 12-15 och 18.45-24 :) När jag var ledig emellan körde jag hem och städa hela nedanvåningen hos mamma och kjell. Riktigt grannt! Köpte en fin julblomma, ramade in ett tjusigt foto på moi och skrev en lapp till mamma... För IMORGON KOMMER HON HEM! Åhh så glad jag är. Kan inte beskriva känslan att hon REDAN kommer hem. För 10 dagar sen låg hon på intensiven och hade blivit opererad (stort tumör i hjärtat), hade för högt njurvärde samt levervärde. FY vad det var kämpigt. Men nu har det gått snabbt, nu är hon så bra att hon kan komma hem ♥ Riktigt glad :) Ingenting i hela världen kan jämföras med detta! Inga tramsiga förkylningar. Inga kärleksbekymmer. Inget! Nada! :)

 

Imorgon är jag i alla fall ledig. Fullt upp hela dagen, så hinner tyvärr inte träffa mamma förren på söndag, då hon är MIN! :)

Hursomhelst, börjar med kaffe och chill i vanlig ordning. Ner till gymmet. Handla lite på systemet till lördag. Upp till CG och handla färg till håret (tvungen att göra det hemma -.-), hem och sen kommer Emilia som är ett hjärta som hjälper mig ♥ Fika, snack och pilla hår (y).

På kvällen är det dags för personalfest! Får dock vara någorlunda nyktert med tanke på att jag ska upp 7 på lördag :/ ska jobba fram till 15. MEN... Lördagkväll blir det i alla fall ALL IN! ;)

 

Trevlig helg :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback