I gotta feeling that tonight's gonna be a good night

2011-12-03 KLOCKAN 11:59:32




Ja min själ, ikväll går vi all in. Har ju jobbat 3 helger i rad så det är jag väl värd ;) Alla tjejer samlas plus ett antal pågar. Bra folk, bra kväll, det känner jag på mig :)

Igårkväll stack jag till Kitty och även en söt liten Emma. Snack och fika i vanlig ordning innan vi begav oss upp till grabbarna som satt hos Ragnarsson och festa till det lite. Stack igen vid 00, hem till K och snackade och sen hem. Skulle precis försöka sova vid 2 då det ringer i min mobil. GAAH! Linus och Sebbe fick ingen taxi förren 30 min plus att dom frös, så snälla jag fick så snällt hämta dom ;) PIGG igen när jag kom hem, men jag somnade konstigt nog ganska så snabbt :)

Hyffsat utvilad idag. Ska snart göra mig iordning sen ska vi ut till pappa som FYLLER ÅR IDAG ♥ Grattis gamle man, hihi :)



Jo, fick en present av Kitty igår med, gulle ♥ Hon tänkte på mig när hon såg den :D Cocoooos som jag älskar^^

 

 

Nä, trevlig kväll på er.

Haj haj haj haj haj

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback