Goderkväller, här är jag.

2011-12-12 KLOCKAN 23:49:06



Sitter just nu och kollar Musikhjälpen på 2an. Ganska så trevligt såhär mitt i natta :)
Har lekt med Kitty typ hela dagen, men hon lämnade mig för en stund sedan den jävlen! Skrattat, tramsat, druckit kaffe, snicksnackat och kollat film. En perfekt ledig dag får jag sää :) Behövde vila och skratta efter 5-kvällars-i-rad-jobb, helt enkelt.

Kämpiga jobbekvällar med mycket depp. Jag har INTE varit sur och INTE trött, eller, sovit lite kasst men det är inte det alls! Men idag, äntligen fick jag reda på något som fick ett stort leende på mina läppar och jag kunde pusta ut ännu en gång. Imorgon tar vi syskon oss till Lund för att krama om världens finaste mamma som jag hoppas över hela mitt hjärta kommer hem om 10 dagar ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback