Fredag Lördag Söndag Måndag och Tisdag

2011-12-20 KLOCKAN 18:25:42



Hej tomtegubbar slår i glasen..

Nu tändas tusen juleljus..

Jag såg mamma kyssa tomten jag..

Bjällerklang bjällerklang..

Rudolf med röda mulen..

Ja, snart jul. Och jag ÄLSKAR det! En av dom bästa dagarna på året, jag blir som ett barn :) Familjen samlas, massa god mat, glögg och tv OCH julklappar :D Dan' före dan' före dan före dopparedan', tror jag blir rätt ;P

 

Personalfesten i fredags var awesome! Började hemma hos Nane (en utav mina chefer) där vi åt lite från ett plockbord samt drack gott. Ner till Jernkällaren (restaunrang här i Höör) där vi åt djävulsk god mat (som dom hade kunnat halvera) och givetvis drack gott. Efter maten tog vi en Irish coffee innan vi begav oss ner till Lucky bowl där vi först tog en drink och sedan bowling, och lite mer dricka. Sen blev det in på Ladan och slog klackarna i taket. Riktigt bra kväll!

 

Hemma vid 2, somnade vid 3 och upp igen klockan 7 för jobb -.- TRÖTT som ett as, men väl värt. Jag och Pernilla kämpade oss igenom dagen, och det gick alldeles utmärkt ;)

Vid 18 var jag fit for fight igen, trodde jag! För det första var jag trött som ett as, för det andra hade jag INGET att ha på mig (dålig planering) och bara på kasst humör. Ej okej! Det löste sig i alla fall ganska så snappt när jag fått i mig 2 halvliters 7,0or och lite rosé ;) Förfesten blev hos Cornelia och sen blev det givetvis Ladan igen. Stammis*host host*.

I söndags sov jag till 13.40!!!!!! Thumbs up! Haha utvilad i alla fall. Kasta i mig lite mat, fräscha upp mig för att bege mig in ill Lund med Kjell för att hämta hem mamma :) Var hemma hos dom sen hela kvällen och myste. Var där även hela dagen igår, idag och ska snart dit igen :) Får va lite personlig assistent till mamma nu i ca 6 veckor :)


Annars denna veckan? Är ju ledig heeeela veckan ut, eller, söndag fick jag hoppa in 8-13, lyxtid med mycket bra betalt, lååw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback