Vid din sida.

2011-08-29 KLOCKAN 17:06:23


Hej allihopa everybody.
Sorry, var ett tag sen. Har inte haft lust att skriva nåt inlägg. Har inte haft något kul att berätta. Bara tråkigheter.

Förra veckan fick jag reda på nåt som jag absolut inte ville höra. Ville bara gå under jorden. Åt inte. Solglasögon på. Tårar. Depp. And so on..
Per, som jag var hos den dagen fick tvinga i mig kräftor och vitlöksbröd på kvällen. Jättegott, men ingen matlust alls.
Tyvärr vill jag inte skriva ut i bloggen vad det är, ännu. Mina närmsta vet, och dom stöttar mig såklart till 100% ♥

Det enda roliga som hände förra veckan var helgen. Lördags; Förfest hos Emma med en jäkla drös för att sedan bege oss ner till Ladan, som hade premiär ;) Det roligaste var att vi stod på en lista, så när vi kom i skulle vi säga vårt fullständiga namn haha. Hade riktigt kul. Massa roliga folk och massa dans :)

Igår blev det slappe med tjejerna. Thaimat, cheddar-popcorn, godis, 2 filmer (som sög balle), skratt, skratt och skratt. Underbart!
När dom hade stuckit kom P som höll mig sällskap. Sov även över, för det blev sent.
Tänkte vi skulle gå upp tidigt, men nej. Jag sov till halv 11 och P till 13, haha. Jaja, jag gjorde i alla fall frulle till oss innan vi begav oss till Tyringe och glodde på föreningscentralen.
Nu är jag hemma, precis ätit. Tänkte städa nu!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback