Skånes Djurparks-dag

2011-08-09 KLOCKAN 21:41:59


Hej alla godingar. Waddapp?

Klarade mig igenom gårdagen galant. Dagen gick fort och det var mycket folk.
Efter jobb stack jag först och handlade en blomma, till storebror som fyllde 35 igår, som sagt. Hem, vaska av mig lite, bytade om, chill i soffan innan lillebror kom. Han fick hjälpa mig att bära eftersom jag skulle ha min älskade Dolly med mig till Hörby :) Hemma hos storebror bjöds det på smörgåstårta, mys och snack :)
Jag och lillebror körde vid 20 tiden igen för att bege oss till Röstånga för att hämta en sak till hans bil. Resultatet av den grejen blev kanon ;) Bara slas resten utav kvällen sen.

Idag hade jag och Halena beslutsångest om vad vi skulle göra. Slutade med en dag på Skånes djurpark :P Riktigt mysigt. Gick där i ca 2 timmar plus att vi fikade och lekte med våra iphones, haha.










Nu blir väl det snart mys, resten utav kvällen med denna hetingen, igen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback