Nu är ju jag långledig!

2011-08-14 KLOCKAN 17:27:31


Igår när jag kom hem från jobb deckade jag såklart i soffan direkt. Dock bara en halvtimme, men jag ville inte somna! Satte på en film, sen blev jag ju rastlös sådär vid 19 tiden. Kom då på att jag inte ätit på hela dagen (förutom en bulle till frukost) (y) så jag ringde lillebror och vi körde och hämta mat, mums! Chill i soffan till 21 innan jag begav mig hem till mamma och Kjell. Dom kom ju hem igår :D Hann sätta på kaffe, tända ljus och fixa till lite innan dom kom in genom dörren :) Fick lite presenter plus egentligen en till, men den fick vänta tills min födelsedag, crap^^ Sen blev det bara mys i soffan innan jag stack hem igen, skulle ju upp imorse igen.


Fick en klocka
Duktigt nyfiken på vad den stora paketen var ^^,

Idag gick det riktigt bra på jobb. Tiden gick fort, många kunder, TREVLIGA kunder för den delen. Fick beröm av 2 st kunder på mindre än en timme, det ni ;) Inte vilka kommentarer somhelst. Dom värmde. Och jag blev ännu gladare :)

När jag kom hem lite över 15, slängde jag först i tvätt, därefter direkt in i duschen, diskat och bara sprungit och pillat lite härhemma. Får INTE somna nu när jag sitter stilla. Känner att ögonen är trötta as hell.

Har många dagars vila nu. Hela 4 dagars ledighet. På det igen på fredag!
Hem till mamma och Kjell även ikväll :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback