Hallå där borta?

2011-08-07 KLOCKAN 01:05:12



Jag saknar dig. Jag saknar dig som FAN! Redan efter första dagen faktiskt. Bara en person som ska ta åt sig just nu (fast jag saknar nån till, ha), Emma min FINA EMMA! Du lever säkert loppan nere i Sunny. Världens roligaste bartenderjobb maby? :) Hihi. Jag längtar tills du är på hemmaplan igen Dåååffy ♥

 


JAG ÄLSKAR DIG!

Och om ca 1-1,5 månad är Emilia raring också på hemmaplan ♥ Fan vad 1 år går fort!

 


Honney :*

Så var det med det. Jobbat ikväll. Riktigt drygt att folk lyckas komma på i typ sista minuten att dom behöver nåt. Alltid proppat med kunder innan vi ska stänga, typ.
En kväll till, dags-pass på måndag (y) Sen ledig en dag :D


Kommentarer
Postat av: Dååfy

ÅH min finaste Lolla! Saknar ihjäl mig! Jobbar du nästa onsdag? Den 24? Jag vill ses då :) <3

2011-08-16 @ 16:02:23
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback