Godmiddag!

2011-08-23 KLOCKAN 12:12:21



Precis fått lite mat i magen. Planerna jag hade sprack, så vad göra nu? Känner mig ovanligt rastlös. Måste ut i det härliga höstvädret. Få tag på nån vänlig själ som bjuder på kaffe och snack? But WHO? -.-

Inga goda nyheter igår. Jag håller tummarna för att detta kommer gå bra. Jag är vid din sida, varje dag. Kommer ringa dig, varje dag ♥

 

Efter vi kom hem från Lund igår stack jag först upp och dammsuga en snabbis. Sen kom mamma igen, satte på kaffe och började fixa i mina vitrinskåp. Fan vad svårt det är, hur man vill ha det i dom liksom. Kjell kom också en runda lite senare. Nu är här riktigt tjusigt må jag säga ;)

När dom hade stuckit fick jag äta lite, det var inte gott! Hatar att inte förbereda och jag hatar när det är helt tomt i kylen -.- längtar till torsdag då det är löning :D kan man fylla på lite!

Vid 18 snåret kom Per och hjälpte mig med att sätta upp en grej till sladdarna vid tvn, tjusigt :) Mer kaffe och snack innan vi stack bort till mamma och Kjell där det blev MER snack, kaffe och glass :)

Hemma igen blev det bara slas i soffan innan det blev sängen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback