God förmiddag mitt herrskap!

2011-08-31 KLOCKAN 10:32:38


Hoppas att allt är bra denna ljuvlga onsdag, höhö -.-
Inte alls kul att gå hemma och ha semester när alla andra jobbar. Vill jobba!

I måndagskväll blev det att jag stack till mamma och Kjell en runda. Blev bjuden på mat, fika och snack ♥ Lillebror joina också de sista 30 minuterna innan jag körde. Brände 3 stycken filmer till till mig. Körde hem, efter en stund kom Per och höll mig sällskap till en film :)

När vi vaknade igår var egentligen planerna att vi skulle till IKEA, men hoppade det och tog en runda till E-town istället ;) Var inne på nyöppnade Willy's och även en runda inne på Ö&B.
Lämnade av P, lite chill innan jag fick ettäkla konstigt ryck...
Gjorde en stor grönsakspaj och efter det bakade jag?! Alla som känner mig vet att jag hatar verkligen att baka, haha. Bjöd hit Emma, och hur gott var det? SUPERGOTT! Mina kladdkakemuffins var faktiskt en jäkla munorgasm!
Vi satte på en film till fikat, "Ghost". Den är så bra :)
Tjo och tjim innan Per tittade in. (haha det rimmade) sen stack Emma, haha. Inte för att han kom utan att det klockan var rätt mycket och Emma ville hem och så, och så, och så :D
När lille P hade stuckit deckade jag i princip direkt...

Snart ska jag köra och köpa bullar och invadera Pers stuga :)


Kommentarer
Postat av: En riktigt bra kollega

Kom till malmö istället så åker vi till IKEA :)

2011-08-31 @ 13:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback