Boo-Yaa!

2011-08-11 KLOCKAN 10:34:47


Godförmiddag mina vänner.
Tackar H för hon först väckte mig 8, sen vid 9 (y) Kom jag upp. Gulle ;) Är ju liksom inte så svår att väcka precis ^^, Plus att det är skönt att komma upp, annars hade jag sovit till iaf 10.. Men det är jag ändå väl värd med tanke på att jag jobbade igår ;)
Jobbade med Madde :* Skitkul att det äntligen var vi, men fy fan vad tiden gick sakta :/ Märker att turisterna, eller dom flesta åkt hem.. Riktigt lugnt..

 

Söta Madde-klen :)

Idag är jag ledig, igen :D Måste vila upp för ännu en helg. Min 4e helg i rad sen har jag bara en kvar (y) Det enda jag har planerat idag är att åka till mamma och Kjell och kolla så allt är i sin ordning där. Lillebror passar ju huset nu när dom är iväg, men han är inte så bra på att städa och hålla koll på katten, hihi ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback