Ystadsträffen

2011-04-09 KLOCKAN 00:55:15

IMPULS!
Blev att jag stack hem till pappa och snacka med han en timme. Sen skulle ju jag egentligen joina tjejerna hos Sandra och Jenny A. Men jag blev så trött så jag tänkte sticka hem och bara ta det lugnt. Men ICKE! :)
Körde ner till Preem för att tanka. Samtidigt kommer lillebror och ska tanka. Frågade om jag ville med till Ystadsträffen. Först tvekade jag, som jag gjort hela dagen med allt -.- Men jag ångrar inte EN SEKUND! Lite drygt först när vi kom till Ystad, för då hade polisen redan kommit. Så först en massa ögonorgasm när vi stod i en jäkla kö. Fick reda på att alla drog vidare till Sjöbostreckan. Och ja jäklar vad folk.. Och BILAR?! Snacka om att man blir sugen på att ta ett lån, haha :) Dröjde typ 1 timme (man hann njuta rejält ändå) innan dumma farbror blå dök upp igen. Så vi plus alla andra 1800 bilar körde. Vi körde hem! TACK! Den bästa nyktra kvällen på länge ;*

Nu blir det bingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback