V a l b o r g

2011-04-30 KLOCKAN 10:53:29


Önskar SWE en trevlig valborgsmässoafton!

Själv ska man jobba och stå i till 24 inatt ;) Faktiskt är det riktigt gött! Händer aldrig något på Valborg ändå. Minns för 5 år sen, exakt idag, när jag fick mitt fula ärr på min fot. Hade ett utbrott på en viss person, så jag fick ett sånt där utbrottsryck i foten, sparkar under sätet i en bil jag satt i där det låg en metallgrej. Ja, ärret är inte fint idag :) Skulle egentligen sys, men jag kom försent och hade fullt med bakterier i detta hemska sår, så fick antibiotika i 10 dagar istället. Ärret är i alla fall ett minne av mitt livs kärlek, haha :) ♥ Tänk när jag är 80 år, om jag nu blir så gammal. Då kommer jag minnas han, the love of my life^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback