Underbara Fredag

2011-04-22 KLOCKAN 17:25:06


Lätt den bästa fredagen på väldigt länge. Stack ut till Johan & Sandra vid 12-13. Satt först där ute på trädäcket och snacka och drack kaffe. Sen blev det lite jubb ;) Jag fick ta hoven och börja städa poolen från alla löv och massa annat skit som låg där i medan J&S städade ute i förrådet. Bra träning för armarna vill jag lova. Bra jobbat, haha. Efter nästan 2 timmar blev det bara slas i solen. La på lite extra bränna ;) Men fan vad det kliar nu, damn!

Nu är jag hemma. Stekte upp ett par pannkakor. Riktigt längesen och riktigt DELISIOUS! Ska snart bege mig ut igen till J&S i mysiga Röingeborg för kubb och så ;)


Bild från förra året när vi var hos Lövendahl.
Jag Sandra Matti Johan Lövendahl Eric och Emil :)

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback