Svag as hell.

2011-04-20 KLOCKAN 23:44:27


Yey* Internet har löst sig! Happy igen, haha. Var något fel på Telias nät. Både Halenas och Cornelias hade också klöddat. Riktigt bra. Fy fan vad man är beroende av internet. Helt sjukt!

Haft en riktig trevlig kväll annars. Varma mackor, te och god muffin, morotskaka och vaniljmunk till fika. (Och nä, jag åt bara min muffin^^). Satte på en film sen när lillebror kom. Den riktiga "Alice i underlandet". Wierd men bra :)




Inte så jäkla konstigt att jag är så jäkla svag. Love of my life. Räcker med att männskan ger en den minsta lilla komplimang så faller man pladask ner under jorden, typ :) Jag är så svag svag svag när det gäller denna männska. Jag har förändrats genom åren och kan verkligen stå på mig och säga till precis när jag vill, men ändå skiner jag upp som en sol, fjärilar i magen och känner mig nykär varje gång man träffas. Gaah! Lär ju aldrig kunna vara vän med han precis, haha :P Tråkigt nog var allt mycket bättre när vi inte snackade :) Nä, nu skiter vi i detta^^

Tänkte hoppa in i säng snart och kolla kvällens avsnitt utav BB :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback