Skanör/Falsterbo

2011-04-25 KLOCKAN 19:39:23


Har haft en riktig lillebror-dag idag :) Började med att vi tog min bil vid 12 för att köra ner till Skanör/Falsterbo för att hämta en bil som han hittade idag på blocket. Där ska jag bannemaj bo en dag, Skanör/Falsterbo! Riktigt nice nu när det är så nice väder ;) Bara njöt av havslukten, haha. Bilen var också i toppskick! Passat, precis sån jag vill ha. Han gjorde ett jäkla köp där. Damn! :) På vägen hem blev vi hungriga. Körde in om Burlöv och åt dagens där. Hemma i Höör igen vid 17 körde vi först och tvätta av bilen, sen körde vi vidare till Matti en sväng och visade upp pärlan och därefter Danne där det var lite folk. Hemma vid 18.30. Var hungrig igen, gjorde pasta med köttfärssås, lillebror joina också :) Han körde precis, jag slasar i soffan, vilket jag tänkt göra hela kvällen. Kanske går ut en runda ikväll nu efter påskhelgen! Har krängt alldeles för mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback