Regniga tisdag

2011-04-05 KLOCKAN 22:20:04


Men inte sitter man inne för det^^
Begav mig ut vid 13 idag med till Sandra där hon och Jenny A höll på att packa ihop lite grejor. Blev kaffe och snack i vanlig ordning ;) In till byn, upp med grejorna till Jenny och satte oss i soffan och snacka lite till. Efter det blev det en snabbis upp till CG och handla lite, även in på soffhuset en runda. Sen lämnade dom av mig vid Jenny för att hämta min dräpare för att sedan bege mig hemåt. Satte igång med maten direkt, var vrålhungrig! Hann med att snacka en snabbis med min storebror med :) Sen kom Fröken Ekström, satte på kaffe och en film. Sanningen om rödluvan. Inte så jättebra enligt mig :) Nu är det BB som gäller. Sen bingen!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sändy

Joooo, jättebra är den, haha :) <3

2011-04-05 @ 23:08:18
URL: http://manhattanfromthesky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback